Ξεκαθαρεῖστε τὸ τοπίο ὡς πρὸς τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Λάβατε ὑπεύθυνη θέση. Δὲν εἶναι ἁπλῶς αἵρεση, εἶναι παναίρεση (ἅγ. Ἰουστῖνος Πόποβιτς). Ἀκολουθεῖστε τὰ βήματα τῶν Πατέρων ποὺ συνεχως ἑορτάζουμε , οἱ ὁποῖοι δὲν συνεκάλεσαν τὶς Συνόδους γιὰ νὰ ἐρευνήσουν μόνο, ἂν ὑπάρχει αἵρεση καὶ αἱρετικοί, ἀλλὰ γιὰ νὰ ἐξετάσουν καὶ να δικάσουν τοὺς καταγγελθέντας αἱρετικοὺς (ἀπὸ τοὺς ὁποίους ἤδη πολλοὶ πιστοὶ εἶχαν ἀπομακρυνθεῖ), νὰ καλέσουν τοὺς αἱρετικοὺς σὲ μετάνοια καί, ταυτόχρονα, νὰ προφυλάξουν τοὺς πιστοὺς (μὲ τὴν ἐπίσημη καταδίκη τῆς αἱρέσεως) ἀπὸ τὶς καταστρεπτικὲς συνέπειες τῆς αἱρέσεως. Τα ιδια επιβεβαιωνει και Ο Μεγας Βασιλειος: «οἵτινες τήν ὑγιῆ πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (P.G. 160, σ. 101) Τους αγαπώντας τον Θεόν, ουκ έστιν εν λόγοις ο αγών, αλλ’ εν έργοις γενναίως παρατετάχθαι και πάντα κίνδυνον ετοίμους είναι παθείν υπέρ της Ευσεβείας και του μη τη κοινωνία χρανθήναι των Αιρετικων. Μετα του καυχηματος ημων, της Πιστεως ημων, της Καλης κληρονομιας των Πατερων ημων, τω Θεώ παραστήναι ελπίζομεν και των ημαρτημένων λαβείν την άφεσιν. Ανευ ταυτης, ουκ οίδα ποία δικαιοσύνη της Αιωνίου Κολάσεως ημάς λυτρώσεται. Αγιος Μαρκος ο Ευγενικός. Ψαλμός 25, 4-5: «οὐκ ἐκάθισα μετὰ συνεδρίου ματαιότητος καὶ μετὰ παρανομούντων οὐ μὴ εἰσέλθω· ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων καὶ μετὰ ἀσεβῶν οὐ μὴ καθίσω».Ὁ ὅσιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης χρησιμοποιεῖ τόν ψαλμό αὐτόν μαζί μέ τήν διδασκαλία τοῦ Μ. Βασιλείου γιά νά διδάξη ὅτι, ὄχι μόνο νά μήν ἔχωμε καμμία ἐκκλησιαστική κοινωνία μέ τούς αἱρετικούς, αλλά καί μέ αὐτούς πού ἔχουν ἐκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους. Οἱ Πατέρες διδάσκουν ὅτι οἱ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κοινωνοῦντες μέ τήν αἵρεσιν ἐξισώνονται μέ αὐτούς πού τήν κηρύττουν. Μπορειτε να μας πητε σε ποιους τα απευθυνουν ολα αυτα και τι εννοουν "κοινωνια"; Εννοουν, φυσικά συγκοινωνια, συμπροσευχη, συνεκκλησιασμο, και οποιαδηποτε σχεσι μυστηριακη και προσευχητικη μαζι τους, ακομα και μνημονευσεως.Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ πρεπει να επαινειται και όχι να τιμωρειται. Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ των ημερων μας, θα μεταβη και θα τοποθετηθη παρα τον θρονον του Θεου. Εξάλλου εὰν ζούσαμε ΠΑΤΕΡΙΚΑ, θὰ εἴχαμε τέτοια πνευματικὴ ὑγεία, τὴν ὁποία θὰ ζήλευαν καὶ ὅλοι οἱ ἑτερόδοξοι .πατηρ Παϊσιος. Και μη ξεχνάμε πως είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ, για κληρικους και λαϊκους, ο ΙΕ΄Κανων της Πρωτοδευτερας Συνοδου.Τούτο εστί το καύχημα ημών,η πίστις ημών,η καλή κληρονομία των Πατέρων ημών.Μετά ταύτης Θεώ παραστήναι ελπίζομενκαι των ημαρτημένων λαβείν την άφεσιν.Ταύτης δε άνευ ουκ οίδα ποία δικαιοσύνη της αιωνίου κολάσεως ημάς λυτρώσεται. Αγιος Μάρκος ο Ευγενικός.Oυκ έστιν γαρ ο λόγος εν λόγοις ο αγών, αλλ’ εν πράγμασιν. Ουδέ ρητών και αποδείξεων ο καιρός, αλλά δεί τους αγαπώντας τον Θεόν έργοις αυτοίς γενναίως παρατετάχθαι και πάντα κίνδυνον ετοίμους είναι παθείν υπέρ της ευσεβείας και του μη τη κοινωνία χρανθήναι των ασεβών.
Ἐντολή γάρ Κυρίου μή σιωπᾶν ἐν καιρῷ κινδυνευούσης Πίστεως.Αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης (P.G. 99, 1321 B) -----------------------------------------------------------------------------------ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ-------------------------------------------------------------------------------------------------************************** Ο αγώνας σας θα στεφανωθή από τον Θεό αυτο είναι σίγουρο*********************************
1 σχόλιο:
Παράκληση πρὸς ἐπισκόπους κληρικούς και μοναχούς
Ξεκαθαρεῖστε τὸ τοπίο ὡς πρὸς τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Λάβατε ὑπεύθυνη θέση.
Δὲν εἶναι ἁπλῶς αἵρεση, εἶναι παναίρεση (ἅγ. Ἰουστῖνος Πόποβιτς).
Ἀκολουθεῖστε τὰ βήματα τῶν Πατέρων ποὺ συνεχως ἑορτάζουμε , οἱ ὁποῖοι δὲν συνεκάλεσαν τὶς Συνόδους γιὰ νὰ ἐρευνήσουν μόνο, ἂν ὑπάρχει αἵρεση καὶ αἱρετικοί, ἀλλὰ γιὰ νὰ ἐξετάσουν καὶ να δικάσουν τοὺς καταγγελθέντας αἱρετικοὺς (ἀπὸ τοὺς ὁποίους ἤδη πολλοὶ πιστοὶ εἶχαν ἀπομακρυνθεῖ), νὰ καλέσουν τοὺς αἱρετικοὺς σὲ μετάνοια καί, ταυτόχρονα, νὰ προφυλάξουν τοὺς πιστοὺς (μὲ τὴν ἐπίσημη καταδίκη τῆς αἱρέσεως) ἀπὸ τὶς καταστρεπτικὲς συνέπειες τῆς αἱρέσεως.
Τα ιδια επιβεβαιωνει και Ο Μεγας Βασιλειος: «οἵτινες τήν ὑγιῆ πίστιν προσποιοῦνται ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δέ τοῖς ἑτερόφροσι, τούς τοιούτους, εἰ μετά παραγγελίαν μή ἀποστῶσι, μή μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλά μηδέ ἀδελφούς ὀνομάζειν» (P.G. 160, σ. 101)
Τους αγαπώντας τον Θεόν, ουκ έστιν εν λόγοις ο αγών, αλλ’ εν έργοις γενναίως παρατετάχθαι και πάντα κίνδυνον ετοίμους είναι παθείν υπέρ της Ευσεβείας και του μη τη κοινωνία χρανθήναι των Αιρετικων. Μετα του καυχηματος ημων, της Πιστεως ημων, της Καλης κληρονομιας των Πατερων ημων, τω Θεώ παραστήναι ελπίζομεν και των ημαρτημένων λαβείν την άφεσιν. Ανευ ταυτης, ουκ οίδα ποία δικαιοσύνη της Αιωνίου Κολάσεως ημάς λυτρώσεται. Αγιος Μαρκος ο Ευγενικός.
Ψαλμός 25, 4-5: «οὐκ ἐκάθισα μετὰ συνεδρίου ματαιότητος καὶ μετὰ παρανομούντων οὐ μὴ εἰσέλθω· ἐμίσησα ἐκκλησίαν πονηρευομένων καὶ μετὰ ἀσεβῶν οὐ μὴ καθίσω».Ὁ ὅσιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης χρησιμοποιεῖ τόν ψαλμό αὐτόν μαζί μέ τήν διδασκαλία τοῦ Μ. Βασιλείου γιά νά διδάξη ὅτι, ὄχι μόνο νά μήν ἔχωμε καμμία ἐκκλησιαστική κοινωνία μέ τούς αἱρετικούς, αλλά καί μέ αὐτούς πού ἔχουν ἐκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους. Οἱ Πατέρες διδάσκουν ὅτι οἱ ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ κοινωνοῦντες μέ τήν αἵρεσιν ἐξισώνονται μέ αὐτούς πού τήν κηρύττουν. Μπορειτε να μας πητε σε ποιους τα απευθυνουν ολα αυτα και τι εννοουν "κοινωνια"; Εννοουν, φυσικά συγκοινωνια, συμπροσευχη, συνεκκλησιασμο, και οποιαδηποτε σχεσι μυστηριακη και προσευχητικη μαζι τους, ακομα και μνημονευσεως.Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ πρεπει να επαινειται και όχι να τιμωρειται. Ο ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ των ημερων μας, θα μεταβη και θα τοποθετηθη παρα τον θρονον του Θεου.
Εξάλλου εὰν ζούσαμε ΠΑΤΕΡΙΚΑ, θὰ εἴχαμε τέτοια πνευματικὴ ὑγεία, τὴν ὁποία θὰ ζήλευαν καὶ ὅλοι οἱ ἑτερόδοξοι .πατηρ Παϊσιος.
Και μη ξεχνάμε πως είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΣ, για κληρικους και λαϊκους, ο ΙΕ΄Κανων της Πρωτοδευτερας Συνοδου.Τούτο εστί το καύχημα ημών,η πίστις ημών,η καλή κληρονομία των Πατέρων ημών.Μετά ταύτης Θεώ παραστήναι ελπίζομενκαι των ημαρτημένων λαβείν την άφεσιν.Ταύτης δε άνευ ουκ οίδα ποία δικαιοσύνη της αιωνίου κολάσεως ημάς λυτρώσεται.
Αγιος Μάρκος ο Ευγενικός.Oυκ έστιν γαρ ο λόγος εν λόγοις ο αγών, αλλ’ εν πράγμασιν.
Ουδέ ρητών και αποδείξεων ο καιρός, αλλά δεί τους αγαπώντας τον Θεόν έργοις αυτοίς γενναίως παρατετάχθαι και πάντα κίνδυνον ετοίμους είναι παθείν υπέρ της ευσεβείας και του μη τη κοινωνία χρανθήναι των ασεβών.
Ἐντολή γάρ Κυρίου μή σιωπᾶν ἐν καιρῷ κινδυνευούσης Πίστεως.Αγιος Θεοδωρος ο Στουδιτης (P.G. 99, 1321 B)
-----------------------------------------------------------------------------------ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ-------------------------------------------------------------------------------------------------************************** Ο αγώνας σας θα στεφανωθή από τον Θεό αυτο είναι σίγουρο*********************************
Δημοσίευση σχολίου