Κοπίασε μέχρι να γίνει Μητροπολίτης Γορτυνίας ο κ. Ιερεμίας και τώρα
από την αγωνία του (που πήγε εκεί, ενώ τώρα καλοέβλεπε την Φωκίδα) έβγαλε μια
απανταχούσα προς τους πιστούς της περιφέρειάς του. Την διάβασα και διασκέδασα
με τον τρόπο που γράφει. Τον παρέσυρε η θεολογούσα κ. Αθανασία η οποία κατά
δήλωση του Μητροπολίτη είναι «φοιτήτρια» των ακολουθιών. Και γράφει τόσα πολλά
που θα μπορούσαν να γίνουν θρησκευτική θεατρική επιθεώρηση. Ο δόλιος αυτός δεσποτης
προσπαθεί να μιμηθεί τον μέγα Αυγουστίνο Καντιώτη με το γράψιμό του. Αλλά ούτε
για κομπάρσος δεν κάνει και όχι για το «σανίδι». Τι να πω τολμούν τα «νιάνιαρα»
να κρίνουν τον Κωνσταντινουπόλεως. Δεν γράφω άλλα. Απολαύστε την γραφίδα του
Μεγαλουπόλεως Ιερεμία του «νιάνιαρου»
ΠΡΟΣΕΥΧΗ – ΣΥΜΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ
«Χθές – προχθές μέ σταμάτησε στόν δρόμο, στήν πλατεῖα τῆς Μεγαλόπολης, ἡ
εὐσεβής καί θεολογοῦσα κ. Ἀθανασία καί μοῦ εἶπε ἐναγώνια: «Τί θά γίνει; Θά
κολαστοῦμε μέ αὐτά πού βλέπουμε καί ἀκοῦμε! Πῶς ἐξηγοῦνται τά ἀγκαλιάσματα καί
οἱ συμπροσευχές τοῦ Πατριάρχη μας μέ τόν Πάπα;
Ποῦ θέλουν νά μᾶς πᾶνε αὐτά;» Καί ἔπειτα ἡ κυρία αὐτή πού τήν ξέρετε, γιατί εἶναι συχνή φοιτήτρια στίς ἱερές Ἀκολουθίες τῆς Ἐκκλησίας μας, μοῦ εἶπε ἐλεγκτικά: «Ἐσεῖς οἱ Δεσποτάδες γιατί δέν μιλᾶτε καί γιατί δέν διαμαρτύρεστε; Τά σημεῖα δέν τά βλέπετε; Ἡ φωτιά πού ἔπιασε στήν Βηθλεέμ δέν σᾶς λέει τίποτε;». Καί ἀπευθυνόμενη ἔπειτα σέ ἐμένα προσωπικά, μοῦ εἶπε: «Θέλουμε ἀπό σᾶς, σάν ποιμενάρχη πού σᾶς ἔχουμε, νά μᾶς ἐκπροσωπεῖτε σωστά καί νά μή μᾶς προδώσετε». «Ὄχι, ὄχι, κ. Ἀθανασία, – τῆς εἶπα – κάνετε προσευχή γιά μένα γιά νά μή σᾶς προδώσω.
Ποῦ θέλουν νά μᾶς πᾶνε αὐτά;» Καί ἔπειτα ἡ κυρία αὐτή πού τήν ξέρετε, γιατί εἶναι συχνή φοιτήτρια στίς ἱερές Ἀκολουθίες τῆς Ἐκκλησίας μας, μοῦ εἶπε ἐλεγκτικά: «Ἐσεῖς οἱ Δεσποτάδες γιατί δέν μιλᾶτε καί γιατί δέν διαμαρτύρεστε; Τά σημεῖα δέν τά βλέπετε; Ἡ φωτιά πού ἔπιασε στήν Βηθλεέμ δέν σᾶς λέει τίποτε;». Καί ἀπευθυνόμενη ἔπειτα σέ ἐμένα προσωπικά, μοῦ εἶπε: «Θέλουμε ἀπό σᾶς, σάν ποιμενάρχη πού σᾶς ἔχουμε, νά μᾶς ἐκπροσωπεῖτε σωστά καί νά μή μᾶς προδώσετε». «Ὄχι, ὄχι, κ. Ἀθανασία, – τῆς εἶπα – κάνετε προσευχή γιά μένα γιά νά μή σᾶς προδώσω.
………..
Σάν δέν ντρεπόμαστε! Τά «νιάνιαρα» ἐμεῖς πού θέλουμε νά κάνουμε δική
μας θεολογία, πού πάει ἐνάντια στήν διδασκαλία τῶν θεοφόρων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας
μας!… Σάν δέν ντρεπόμαστε πάλι, λέγω! Ἀφοῦ οἱ Ἅγιοι Πατέρες μας κατεδίκασαν τόν
Παπισμό ὡς αἵρεση καί ἐξέφεραν μάλιστα καί ἀναθεματισμούς ἐναντίον του, ποιοί εἴμαστε
ἐμεῖς, τά «νιάνιαρα», ξαναλέγω, πού δέν σκάσαμε ἀκόμη ἀπό τό αὐγό τῆς θεολογικῆς
γνώσης, καί πού δέν μάθαμε ἀκόμη τήν μέθοδο θεραπείας τῶν παθῶν τῆς ψυχῆς μας,
καί θέλουμε νά κάνουμε ἄλλη «θεολογία», ἀντίθετη πρός τήν δική τους; Ὄχι! Ἡ
καθαρή ὀρθόδοξη θεολογία τῆς Ἐκκλησίας μας ὀνομάζει τόν Παπισμό αἵρεση καί τόν
Οἰκουμενισμό παναίρεση! Εἶναι ἡ θεολογία πού στήν γραμμή τῶν προηγουμένων
Πατέρων ἐξέφρασε καί ὁ τελευταῖος ἀνακηρυχθείς ἅγιος τῆς Ἐκκλησίας μας, ὁ μέγας
θεολόγος, ὁ πατήρ Ἰουστῖνος Πόποβιτς. Διαβάστε τό βιβλίο του «Ἄνθρωπος καί
Θεάνθρωπος» καί θά τά βρεῖτε ἐκεῖ γραμμένα. Καί τώρα παρακαλῶ: Ὅποιος ἔχει
διαφωνία σ᾽ αὐτά πού γράφω, ἄς μοῦ ἀποδείξει ἀπό τά ἱερά κείμενα – γιατί ἡ Ἐκκλησία
μας ἔχει κείμενα –, ὅτι ἡ πίστη τῶν Παπικῶν δέν εἶναι αἱρετική, ἀλλά εἶναι
σύμφωνη μέ τήν πίστη τῶν Πατέρων μας. Τότε καί ἐγώ θά ἀνακαλέσω αὐτά πού γράφω
ζητώντας μάλιστα καί συγγνώμη. Ἀλλά δέν ὑπάρχει στά ἱερά μας κείμενα λόγος τῶν Ἁγίων
Πατέρων πού νά ἀγκαλιάζει τήν παπική πλάνη. Τότε, πῶς ἐμεῖς ἀγκαλιάζουμε τόν
Πάπα καί τόν προσφωνοῦμε ὡς «ἀδελφό» καί ὡς «ἁγιώτατο» καί συμπροσευχόμαστε
μαζί του; Δέν εἶναι αὐτό ἐνάντια τακτική πρός τήν γραμμή τῶν Ἁγίων Πατέρων;
Πόσο ντράπηκα, χριστιανοί μου, καί πόσο σιχάθηκα, ὅταν εἶδα σέ φωτογραφία ἕναν ὀρθόδοξο
Ἐπίσκοπο, φημιζόμενο μάλιστα γιά τήν θεολογία του (;), νά κύπτει τήν κεφαλή του
καί νά φιλεῖ τό χέρι τοῦ αἱρετικοῦ Πάπα! Ντροπή!…
……..
Ἀλλά, χριστιανοί μου, προσοχή καί σεῖς. Γιατί καί σεῖς οἱ λαϊκοί τιμωρεῖστε
μέ ἀφορισμό, ἄν συμπροσευχηθεῖτε μέ τούς αἱρετικούς Παπικούς. Τουλάχιστον,
κρατηθεῖτε σεῖς οἱ λαϊκοί καί γίνετε καλό παράδειγμα σέ μερικούς φιλοπαπικούς
κληρικούς καί βάλτε τους φρένο στά πρός τόν γκρεμό ἅλματά τους· γιατί, ὅπως τό ἀποδεικνύει
ἀπό παλαιά ἡ Ἐκκλησιαστική μας Ἱστορία, ἐσεῖς ὁ πιστός λαός εἶστε ὁ φύλακας τῶν
ἱερῶν μας Παραδόσεων.
……..
. Ὅλα ἄς τά χάσουμε, γυμνοί στό στρῶμα ἄς πεθάνουμε, ἀλλά νά πεθάνουμε Ὀρθόδοξοι
χριστιανοί, κρατοῦντες καί τηροῦντες τήν ἀκρίβεια τῆς Πίστης μας, ΑΜΗΝ.
Μέ πολλές εὐχές,
† Ὁ Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως Ἰερεμίας
Μια ερώτηση προς τον Γόρτυνος.
Στα Τίρανα πήγαν μετά από πρόσκληση του Αναστάσιου
που είναι αγαπημένο παιδί των οικουμενιστών και του Π.Σ.Ε πολλοί Προκαθήμενοι και είδα και κάποιο φίλο σου
Θεολόγο οργανωσιακό που γράφει σαν και σένα στο περιοδικό του. Εκεί στα εγκαίνια του Ναού της Αναστάσεως την
Κυριακή εκτός από αιρετικούς Παπικούς είδα και Μουσουλμάνους. Συνεχίζεις
δεσπότη μου να λες ότι: «σεῖς οἱ λαϊκοί τιμωρεῖστε μέ ἀφορισμό, ἄν
συμπροσευχηθεῖτε μέ τούς αἱρετικούς Παπικούς».
Αν του το γράψεις εσύ επώνυμα τότε σου υπόσχομαι να
αφορίσω και εγώ τους παπικούς και τον Κωνσταντινουπόλεως.
6 σχόλια:
Από γυναίκα παρασύρθηκε ο Αδάμ που την έλεγαν Εύα.
Από μια γυναίκα παρασύρθηκε ο Ιερεμίας που την έλεγαν Αθανασία.
Το μόνο καλό πως δεν ήταν η «αγία» Αθανασία από το Αιγάλεω αλλά η «φοιτήτρια» από την Μεγαλόπολη.
Τα υπόλοιπα δεν με αφορούν.
«καί σεῖς οἱ λαϊκοί τιμωρεῖστε μέ ἀφορισμό, ἄν συμπροσευχηθεῖτε μέ τούς αἱρετικούς Παπικούς»
Ο κ. Νικόλαος Βασιλειάδης του Σωτήρα που κατά καιρούς κατατροπώνει τον Πατριάρχη για τις ενέργειές του τι έχει να μας πει που παραβρέθηκε στα εγκαίνια που ήσαν στην θεία Λειτουργία παπικοί και μουσουλμάνοι. Σύμφωνα με τα ανωτέρω του Σεβασμιότατου Γόρτυνος Και Μεγαλουπόλεως κ.κ. Ιερεμία θα πρέπει να τιμωρηθεί με αφορισμό.
Για τους τύπους των οργανώσεων τα δικά μας είναι σύκα και των άλλων καρύδια. Πάντα υπάρχει το συμφέρον. Δεν έπρεπε να πάνε άνθρωποι που στηλιτεύουν τον οικουμενισμό στον Αρχιεπίσκοπο Αναστάσιο που είναι από τα πρώτα βιολιά στην ορχήστρα του οικουμενισμού. Το θέμα είναι πήγε εκπροσωπώντας την Αδελφότητα ή τον εαυτό του. Αν και οι οργανωσιακοί ποτέ δεν πάνε χωρίς ευχή. Ως εκ τούτου οι Σωτηράκιδες να σταματήσουν να γράφουν ενάντια στις συμπροσευχές. Το παιχνίδι τους αποκαλύφθηκε.
Να καθαιρεθεί ο Βαρθολομαίος υπονοεί ο μητροπολίτης Γόρτυνος Ιερεμίας με τα όσα γράφει. Να τον καλέσει στην τάξη η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας. Δεν είναι σωστό ο κάθε δεσπότης να λέει τις μπαρούφες του και να μην τον εγκαλεί η Σύνοδος. Αν κάποιος θα πρέπει να καθαιρεθεί δεν είναι ο Βαρθολομαίος αλλά ο Ιερεμίας. Άμεσα αν θέλει να σώσει την ψυχή του να παραιτηθεί και να πάει σε κάποιο μοναστήρι ως απλός μοναχός να κλάψει για τα δικά του αμαρτήματα. Δεν τον έβαλε κανένας να κρίνει και να κατακρίνει τους άλλους. Ντροπή του και αίσχος του Ιερεμία Φούντα.
Το θέμα ιστολόγε δεν είναι το τι θα γίνει με τον διφορούμενο λόγο των οργανωσιακών. Αυτή κάνουν την δουλειά τους. Το ζήτημα είναι ότι ο Γόρτυνος και Μεγαλουπόλεως υπερβαίνει με την δικαιοδοσία του με κολασμό των πιστών και με το σχίσμα στο οποίο καλεί τους άλλους. Αν δεν του αρέσει ο Βαρθολομαίος να μην τον μνημονεύει. Όλα τα άλλα είναι βλακείες που δεν είναι σωστά να τις γράφει επίσκοπος που είναι και δάσκαλος πανεπιστημιακός. Τόσο πολύ φτώχαινε η Εκκλησία;
Ο κ. Βασιλειάδης που πήγε; Δεν κατάλαβα. Γιατί να αφοριστεί;
Δημοσίευση σχολίου