Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Ευχές Πάπα Βενέδικτου ΙΣΤ΄ σε Οικουμενικό Πατριάρχη

Σήμερα δόθηκε στη δημοσιότητα το κείμενο του ευχετήριου τηλεγραφήματος, που ο Πάπας Βενέδικτος ΙΣΤ’ έστειλε προχθές 27/2 στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, με την ευκαιρία των 70ών γενεθλίων του.

Ο Πάπας Βενέδικτος στο ευχετήριο τηλεγράφημα του, μεταξύ άλλων τονίζει: «Η αίσια ευκαιρία των εβδομηκοστών γενεθλίων σας, μου προσφέρει τη δυνατότητα να ευχαριστήσω το Θεό, Πατέρα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και Δοτήρα παντός αγαθού, για τις άφθονες ευλογίες που χάρισε στην Παναγιότητά σας, και συγχρόνως να σας εκφράσω τις θερμότερες ευχές της αγάπης μου».

«Αυτές οι θερμές και αδελφικές ευχές συνοδεύονται από τις προσευχές μου, ώστε ο Κύριος να σας στηρίζει με τη δύναμη και τη χάρη Του προς εκπλήρωσιν της υψηλής ποίμαντικής σας αποστολής, ως κήρυκος του Ευαγγελίου και διδασκάλου της πνευματικής ζωής», συνεχίζει ο Πάπας Βενέδικτος.

Κλείνοντας, την επιστολή του ο Πάπας τονίζει: «Με την ευχάριστη ανάμνηση των σύναντήσεων μας, και κυρίως της επισκέψεως μου στο Φανάρι για την εορτή του Αγίου Ανδρέα, εναγκαλίζομαι εν αγιοσύνη την Παναγιότητά σας, εκφράζοντας την πλήρη εμπιστοσύνη μου ότι το Πνεύμα του Θεού θα συνεχίσει να φωτίζει και να οδηγεί την πορεία μας προς την πλήρη κοινωνία που θέλησε ο Χριστός για όλους τους μαθητές Του.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: