Κυριακή, 4 Μαΐου 2014

Πότε θα μάθουν στην απλότητα αυτά τα παιδαρέλια του λαού που έγιναν δεσποτάδες και καβάλησαν την πατερίτσα σαν καλάμι.


Μέτρησα 12 παπάδες είναι κοντά στον Μητροπολίτη για να τελέσει την Θεία Λειτουργία και ιδικά για να τον ντύσουν με αυτοκρατορική μεγαλοπρέπεια έξω από το ιερό στον κυρίως Ναό.

Μετά φωνάζουν για την περικοπή χειροτονιών που έχει επιβάλει η κυβέρνηση για να μην πληρώνει άσκοπα υπαλλήλους ο Λαός.

Πότε θα μάθουν στην απλότητα αυτά τα παιδαρέλια του λαού που έγιναν δεσποτάδες και καβάλησαν την πατερίτσα σαν καλάμι.

Που ζουν; και πως; οι δεσποτάδες της ελληνικής επικράτειας.

 


14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο Μητροπολίτης είναι ο Χριστός και οι δώδεκα ιερείς οι Άγιοι Απόστολοι. Για όλα υπάρχουν λύσεις. Μην υπερβάλεις με την κριτική σου.

Ανώνυμος είπε...

Καλά, Καλά, αυτα μόνο βλέπετε!!! Δε βλέπετε τους λατίνους και τους προτεστάντες ψευτοπαπάδες που μπαινοβγαίνουν απο την Ωραία Πύλη του Πατριαρχικού Ναού!!!!!!!!

Αληθεύοντες εν αγάπη είπε...

Τους είδα και χάρηκα που διάβασαν το Ευαγγελικό κείμενο και μετά μπήκαν μέσα στο Άγιο Βήμα για να προσκυνήσουν τον επί του Θρόνου Πατριάρχη και να λάβουν ευχή από τον πρώτο της Ορθοδοξίας.
Ο Βαρθολομαίος ζει απλά και δεν έχει καβαλήσει το καλάμι. Ιερουργεί σεμνά και ταπεινά χωρίς φανφάρες και αυτοκρατορικές συνοδείες στις ακολουθίες.

Ανώνυμος είπε...

μπα!!!! χαρήκατε;;;;; με αυτή τη βεβήλωση του Αγίου Βήματος!!!!!!!!!
Σειμ. ο κ. Βαρθολομαίος δεν ειναι ο πρώτος της Ορθοδοξίας απλά το Πατριαρχείο Κων/λεως εχει ένα απλό πρωτειο τιμής, δια του ότι η Κων/λις είναι Νέα Ρώμη.

Ανώνυμος είπε...

O Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι ο πρώτος της Ορθοδοξίας είτε αυτό είναι πρωτείο τιμής ή ότι άλλο θέλετε..Δεν είναι πρώτος επειδή είναι η Πόλη η Νέα Ρώμη απλά αμέσως μετά το σχίσμα με τους καθολικούς το 1051 το δευτερόθρονο τότε αλλά κατά πάντα Οικουμενικό Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως ήρθε στην πρώτη θέση! Ο Πατριάρχης μας είναι ο συντονιστής παντός καταστάσεως μέσα στον Ορθόδοξο κόσμο γι αυτό και μόνο αυτός έχει το δικαίωμα να δίνει Αυτοκέφαλα αλλά και να συγκαλεί Συνάξεις Προκαθημένων!

Ανώνυμος είπε...

Μπα!!!!! Τότε γιατί άμα επισκεπτεί μια άλλή Μητρόπολη χωρίς την άδεια του οικίου Έπισκόπου ΔΕΝ έχει το δικαίωμα να τελέσει ούτε αγιασμό;;;
Και ούτε ο τίτλος ''Οικουμενικός'' υποδηλώνει παγκόσμια δικαιοδοσία αλλά επειδή η Κων/λις λεγόταν ''Οικουμενική πόλις''
Σειμ. Στην Κίνα και την Ιαπωνία Ιεραποστολή είχαν κάνει πρώτοι οι Ρώσοι. Τι δουλειά είχε ο Κων/λεως να κάνει Μητροπόλεις σε ξένες δικαιοδοσίες;;;

Αληθεύοντες εν αγάπη είπε...

Η δικαιοδοσία του Μόσχας είναι εντός των κρατικών πλαισίων. Βλέπεις οι εκκλησίες γινήκαν εθνικές. Το οικουμενικό έχει παντού εκτός των υπαρχόντων πατριαρχείων και αρχιεπισκοπών.
Γράφεις για την Κίνα και την Ιαπωνία. Θα σου γράψω και εγώ ότι στην Αφρική πολλές ιεραποστολές υπάρχουν από Ελλάδα, Άγιο Όρος, Αυστραλία κλπ. Όλοι αυτοί όμως δεν παίρνουν εντολές από τον τόπο που ξεκίνησαν αλλά από το Αλεξανδρείας εις το οποίο ανήκει η Αφρική.
Το οικουμενικό Πατριαρχείο έχει πλήρη δικαιοδοσία στην Κίνα και στην Ιαπωνία. Και ο Μόσχας να σταματήσει τις επεμβάσεις του στις Σλαβικές χώρες οι οποίες δεν του ανήκουν αλλά είναι ανεξάρτητες.

Ανώνυμος είπε...

Σύμφωνα με την τετάρτηνς εν Χαλκηδόνι Οικουμενική Σύνοδο, με απλά λόγια, κάθε περιοχή όπου εκκλησιαστικώς δεν ανήκει σε άλλη εκκλησία υπάγεται στο Οικουμενικό Πατριαρχείο!!! Οπότε όπως ορθά σημειώνει ο κάτοχος του ιστολογίου παραπάνω οι ενέργειες του Μόσχα είναι αντικανονικότατες!!! Πρέπει να περιορίζεται στην ίδρυση Επαρχιών εντός των Ορίων της Εκκλησίας του! Αυτά όλα είναι η στοιχειώδη Εκκλησιολογία την οποία διδαχθήκαμε στις Θεολογικές Σχολές όσοι εξ ημών φοίτησαν σε αυτές.

Ανώνυμος είπε...

Πάντως ο τίτλος του Αντοχείας λέει ''και πάσης Ανατολής''.....

Ανώνυμος είπε...

Καλά .... Οι Κανόνες των Οικουμενικών Συνόδων απαγορεύουν και κάθε συμπροσευχή με ετεροδόξους. Ας δούμε τι λέει όμως ο Άγιος Νικόδημος γιά το ''βάπτισμα'' των λατίνων....:
<<Λοιπόν, ακολουθούντες εις τα ειρημένα, επειδή ο τύπος του αποστολικού κανόνος το απαιτεί, λέγομεν ότι το των Λατίνων βάπτισμα είναι ψευδώνυμον βάπτισμα και διά τούτο, ούτε κατά τον λόγον της ακριβείας είναι δεκτόν, ούτε κατά τον λόγον της οικονομίας. Δεν είναι δεκτόν κατά τον λόγον της ακριβείας, α΄ διατί είναι αιρετικοί. Ότι δε οι Λατίνοι είναι αιρετικοί, δεν είναι καμμία χρεία επί του παρόντος να κάμωμεν καμμίαν απόδειξιν. Αυτό γάρ τούτο, όπου τόσον μίσος και τόσην αποστροφήν έχομεν ήδη τόσους αιώνας προς αυτούς είναι μία φανερά απόδειξις, ότι ως αιρετικούς τους βδελυττόμεθα, ότι λογής δηλαδή και τους Αρειανούς, ή Σαβελλιανούς, ή πνευματομάχους Μακεδονιανούς... β΄ οι Λατίνοι είναι αβάπτιστοι, διατί δεν φυλάττουσι τας τρεις καταδύσεις εις τον βαπτιζόμενον, καθώς άνωθεν η Ορθόδοξος Εκκλησία παρά των Αγίων Αποστόλων παρέλαβεν».

Ανώνυμος είπε...

Αδελφέ από πάνω δεν είχες τι να μας πει για τις αντικανονικές επεκτάσεις του Μόσχας, ώστε να τον δικαιολογήσεις και έπιασες την γνωστή καραμέλα! Πάντως για να ξέρεις στο πρόσφατο παρελθόν ο Γέρων Εφραίμ του Βατοπαιδίου είπε ότι και τη συμπροσευχή ανεχόμαστε με κάποια διάκριση!

Ανώνυμος είπε...

Και τι είναι ο Γέρων Εφραίμ; Οικουμενική Σύνοδος;;;;

Ανώνυμος είπε...

Σου μεταφέρω αυτό που είπε ένας σύγχρονος Γέροντας! Αδελφέ ας διορθώσουμε εαυτούς και τα άλλα ας τα αφήσουμε στον Θεό! Και κάτι ακόμα μην ειρωνεύεσαι...δεν αρμόζει σε ανθρώπους να το κάνουν αυτό!

Ανώνυμος είπε...

καμια οικονομία δεν επιτρεπεται στις συμπροσευχές!!!!!!!!!!