Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου 2012

Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.

Διάβασα το ξεχείλισμα της αγαπώσας καρδίας του από Δωδώνης σε Ζακύνθου και νυν τιτουλάριου Μητροπολίτου Δωδώνης Χρυσοστόμου Συνετού.
Αυτός ο ύμνος της αγάπης του Αγίου Δωδώνης είναι τι ξεχείλισμα της …  καρδιάς του.
Αν τέτοιοι είναι οι Επίσκοποι της Εκκλησίας μας, με αυτό το ήθος και το ύφος, μετά την Κυριακή της Συγνώμης, τότε τι να πούμε και εμείς που υπολειπόμεθα των Αγιοτάτων μας Αρχιερέων.
Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι. Δεν πάμε καθόλου καλά…..


Δωδώνης Χρυσόστομος: "Ξανά για τον αμετανόητο Γκατζιρούλη"

Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως Ζακύνθου - 14.20
Στο έντυπο 313 του επιγραφομένου ως «Ελεύθερη Πληροφόρηση» του μηνός Φεβρουαρίου 2012 εντύπου, όπου ο εκδότης του χρησιμοποιεί το ψευδώνυμο «Ο Μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημος», μου κάνει την τιμή να ασχοληθεί, για μια ακόμη φορά, με την ελαχιστότητά μου, προκειμένου να υπερασπισθεί (;), κάπως όψιμα, τον παλαιό ομογάλακτό του στις παρεκκλησιαστικές συντροφιές.
Πρόκειται περί του «Δελτίου Εκκλησιαστικής Ενημέρωσης» της πλέον απροκάλυπτης διαστρεβλωτικής Σχολής της δισχιλιετούς παρουσίας του Χριστιανισμού στο κόσμο.
Χαίρω ότι έτσι συνέβαλα στην μετάλλαξη του εκδότη, ώστε, να βρει ο Αθηνών στο πρόσωπό του, τον πρώην υβριστή του να γίνεται υπερασπιστής έστω, δια της σιωπής του.
Δεν μετανοώ, ότι μετά την κηδεία του μακαριστού Μιτροπολίτη Λιτζάς Κωνσταντίνου, όπου με την ένοχη ανοχή τού Θηβών Ιερωνύμου έλαβε μέρος ο Μητροπολίτης Έλους Νικόδημος στην εξόδιο ακολουθία του, που πραγματοποιήθηκε στην Λιβαδειά, ανέτρεψα τα σχέδια του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου, ο οποίος έφερε στην ΔΙΣ το θέμα, με σκοπό να τιμωρήσει τον τότε Θηβών για την αντικανονική συμμετοχή του Έλους σε αυτήν.
Ζήτησα μάλιστα, στην ίδια αποτελεσματική παρέμβαση μου, να ξεκινήσει η διαδικασία άρσεως της ακοινωνησίας και για τον Έλους Νικόδημο.
Ο μοναδικός Πρύτανις της μετάλλαξης και υβριστικής θεωρίας προσπαθεί να με μεμθεί ότι άλλαξα τακτική και συμπεριφορά.
Θέλει να ξεχάσει τις συμφωνίες που έκανε πρώτα με τον Χριστόδουλο και ύστερα με τον Ιερώνυμο και που, ούτε ο πρώτος μήτε ο δεύτερος τήρησαν για την «αποκατάστασή» του.
Όποιος θέλει να τα ξαναζήσει, ας ανατρέξει στο αρχείο του και συγκεκριμένα στα φύλλα 222 μέχρι και 243.
Εκεί θα αντιληφθεί ο πας ένας το ήθος που διδάχτηκαν στα παραμάγαζα και που στην συνέχεια εδημιούργησαν την σχολή, με Πρύτανη τον Έλους Γκατζιρούλη.
Ασφαλώς, όλα έχουν την δική τους ερμηνεία. Πώς θα μπορούσε αλλιώς ο ακοινώνητος Έλους, σε κεντρικό Ναό τον Αθηνών, επί παρουσία του επιχωρίου και ομόρου Ιεράρχου, να τελέσει την εξόδιο αειμνήστου κυρίας;;;
Ποια αρχή θα επιβάλλει την κανονικότητα στην κατά τα άλλα αυτοκέφαλη Εκκλησία μας;;; Λάθη έχω κάνει πολλά.
Μερικά είναι απ΄ αυτά που μου καταμαρτυρεί ο Νικόδημος.
Το μεγαλύτερο και για το οποίο δεν μετανιώνω είναι ότι προσπάθησα να αποκαταστήσω τον Έλους, στην κανονική τάξη, γιατί πίστευα ότι μπορεί να επιστρέψει το φυγαδευθέν από αυτόν Άγιον Πνεύμα.
Και αυτό ίσως να μην είναι το τελευταίο μου λάθος, αλλά ασφαλέστατα είναι το μεγαλύτερό μου ΛΑΘΟΣ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Οι δεσποτάδες μόνο μίσος έχουν ο ένας για τον άλλο. Χίλιες φορές στον παράδεισο με παντελόνια παρά στην κόλαση με ράσα.