Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΝΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΡΤΕΜΙΟΥ

ΤΣΙΟΥΒΑΛΙ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΝΟΥ

ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΚΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΡΤΕΜΙΟΥ

http://borbazaveru.info/content/view/2044/1/
Imendan Artemije-1ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ·
«Με κατηγορούν χωρίς αποδείξεις
ότι κάνω σχίσμα στην Σέρβικη Ορθόδοξη Εκκλησία (επίσκοπος Григорије),,
ότι έχω κάνει οργανωμένη απόπειρα δολοφονίας του γραμματέα μου (Еп. Атанасије Јефтић),
ότι έχω κάνει οικονομικές καταχρήσεις (Μητροπολίτης Јован и др),
ότι δεν σέβομαι το άγιο αρχιερατικό Συμβούλιο και την Σύνοδο (Митр. Амфилохије, Њ. Св. Патријарх Иринеј), за..
Ενώ εγώ επιθυμώ να σεβόμαστε τους κανόνες της Εκκλησίας, το Σύνταγμα της SOE (Σέρβικης Ορθόδοξης Εκκλησίας), την κανονικότητα του επισκόπου και το απαραβίαστο των δικαιωμάτων του, για το οποίο δέχομαι απειλές εδώ και πέντε χρόνια. Ήθελα να με απαντήσουν σε κάποια ερωτήματα, αμφιβολίες, αβεβαιότητες…
Αντί αυτού, μου έχουν στείλει μόνο αποφάσεις, οδηγίες, διατάγματα, εντολές, οι οποίες έχουν άμεσες καταπιέσεις….
Ποιό είναι το πρόβλημα; Το γεγονός ότι εδώ και δέκα χρόνια με μεγάλη συνέπεια και επίμονο αγώνα για τον λαό μου στο Κοσσυφοπέδιο και τα Μετόχια, μέσα στην Σερβία. Αυτή η θέση μου και η εμπλοκή μου έχει ενοχλήσει το καθεστώς του Slobodan Milosevic, και το τωρινό καθεστώς του Boris Tadic, και ειδικά την Διεθνή Κοινότητα, για την εκπλήρωση της δημιουργίας ανεξάρτητου Κοσσυφοπεδίου ως ένα δεύτερο Αλβανικό κράτος στα Βαλκάνια

***

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΡΤΕΜΙΟΥ

Πηγή: «Правда» (Владика Артемије отворено о проблемима у СПЦ… Штампај)

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

ATIMOI OI ΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥΣ


Beleska ep ArtemijaΟ επίσκοπος Αρτέμιος δήλωσε ότι· Οι συνεπής και επίμονοι αγώνες μου για τον λαό του Κοσσυφοπεδίου και Μετοχίων στην Σερβία έχει ενοχλήσει το καθεστώς του Slobodan Milosevic,, αλλά και το σημερινό καθεστώς του Boris Tadic και την Διεθνή Κοινότητα…
Και· η σαφής και αποφασιστική στάση μου απέναντι του Οικουμενισμού, του Παπισμού και της Παγκοσμιοποίησης, σύμφωνα με τους εφευρέτες στην πράξη και στην θεολογία (Μidic) έχει ενοχλήση και ενοχλεί ακόμα και μερικούς από την Σερβική Ορθόδοξη Εκκλησία, oι οποίοι αποδέχονται αυτές τις αρχές και δουλεύουν για την πραγματοποίησή τους.
Ένωμένοι όλοι αυτοί τους οποίους ενοχλώ, ορμούν επάνω μου, για να εκπληρώσουν τους άτιμους σκοπούς τους. Και θέλουν να με βγάλουν από την θέση μου και να με καταστρέψουν σωματικά (εφημερίδα “Pravda”, Paraskevi, 26/02/2010).
Ξέρω ότι όλοι οι προκάτοχoί μου στην επαρχία Raska και Ptizren, όπως και όλος ο Σέρβικος λαός του Κοσσυφοπεδίου και Μετοχίων αιώνες τώρα έχουν μαρτυρήσει και μαρτυρούν επειδή το επιτρέπει ο Θεός.
Δεν είναι περίεργο που έχω και εγώ την ίδια τύχη.
Οι διώκτες μου μπορούν να με στερήσουν την επισκοπή μου, μπορούν ακόμη να με στερήσουν και του επισκοπικού αξιώματος, μπορούν να με βγάλουν άρρωστο, να πουν ότι έχω γεροντική άνεια. Μπορούν να με βγάλουν τρελλό (όπως ήδη το έχει κάνει Σάββα Ι.) ακόμη μπορούν να κάνουν και άλλα αδικήματα τα οποία δεν μπορώ ούτε να φανταστώ. Όλα θα τα υποφέρω, με την βοήθεια του Θεού, αλλά δεν μπορούν να με πιέζουν για να κάνω σχίσμα και να σπάσω τον άγιοΣαββίτικο χιτώνα της Σέρβικης Ορθόδοξης Εκκλησίας. Δεν μπορούν να με ρίξουν στην αγκαλιά του Πάπα της Ρώμης, ούτε στην αγκαλιά των Ευρωπαίων Οικουμενιστών, και εγώ δεν έχω σκοπό να υποχωρήσω από τις θέσεις μου.
Γι’ αυτό χρειάζεται δυνατή προσευχή. Ας είναι η χάρη του Θεού πάνω μας, όπως και εμείς εμπιστευόμαστε σ’ Αυτόν. Αμήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: