Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

Για εσάς τους 300 της Βουλής


Ονομάζομαι Καλαμπούνιας Αθανάσιος, είμαι παντρεμένος εδώ και 4 χρόνια και το καλοκαίρι περιμένω το πρώτο μου παιδί μέσα σε αυτή την κρίση, μέσα σε αυτές τις ισοπεδωτικές αλλαγές που λαμβάνουν χώρα.
Αφορμή αυτού του e‐mail είναι όλα αυτά τα οποία βλέπω να διαδραματίζονται τον τελευταίο καιρό. Είμαι ένας Έλληνας πολίτης από τους εκατοντάδες χιλιάδες που βιώνουν αυτή την κατάσταση, που έχουν τις φοβίες τους, τις ανησυχίες τους και τους προβληματισμούς τους, όχι μονό για το παρόν, αλλά ΚΥΡΙΩΣ για το μέλλον.
θα γίνω γονιός για πρώτη φορά και αναρωτιέμαι πως θα καταφέρω να μεγαλώσω το παιδί μου, αν θα καταφέρω να του προσφέρω, όχι απαραίτητα αυτά τα οποία πρόσφεραν οι γονείς μου σε μένα, αλλά το ελάχιστο δυνατό να μεγαλώσει και να ζήσει ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ..
Κύριοι αυτό το e‐mail είναι μια φωνή αγανάκτησης, απογοήτευσης, οργής, μια φωνή μέσα στις άλλες φωνές που φωνάζουν και λένε ΦΤΑΝΕΙ!!!
Γεννήθηκα το 1974, μια χρόνια όπου η ελληνική κοινωνία αναζητούσε ΞΑΝΑ ένα όνειρο, την ελπίδα μετά την 7χρονη δικτατορία, αναζητούσε ένα όνειρο και πίστευε σε αυτό. Ήταν μια κοινωνία με όνειρα, με ιδανικά, οι γονείς μου πίστευαν σε κάτι, αγωνίζονταν για κάτι, υπήρχε αισιοδοξία για το μέλλον. εγώ τι θα λέω στο παιδί μου, για ποια ελπίδα θα του μιλήσω, για ποιο όνειρο, για ποια ιδανικά;
Σήμερα 36 χρόνια αργότερα, χρόνο με το χρόνο αυτό το όνειρο έγινε εφιάλτης, ένας εφιάλτης που δεν θα ανοίξω τα μάτια και θα πω "ένα κακό όνειρο ήταν και πέρασε". Είναι ένας εφιάλτης τον όποιο βιώνω, βιώνουμε όλοι μας. Πολλοί από εσάς ήσασταν εκφραστές αυτού του ονείρου, είσαστε η γενιά του Πολυτεχνείου, με διάθεση για πάταξη της αδικίας που υπήρχε στην ελληνική κοινωνία από τη δικτατορία.
ΗΣΑΣΤΑΝ οι εκφραστές αυτού ονείρου που αναζητούσαν οι έλληνες το 1974, γιατί κύριοι σήμερα 36 χρόνια αργότερα μετατρέψατε αυτό το όνειρο σε εφιάλτη ? γιατί κύριοι πουλάτε αυτήν την ελπίδα, αυτό το όνειρο του κάθε Έλληνα;
Δεν με ενδιαφέρει να πω ότι φταίει το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ, η Αριστερά. Για μένα κύριοι , όλοι εσείς οι 300, σε κάθε κυβέρνηση εδώ και 36 χρόνια φταίτε! Δεν με ενδιαφέρει να μπω σε μια λογική, όπως κάνουν οι επόμενοι που καταλογίζουν ευθύνες στους προηγούμενους.
Εδώ και 36 χρόνια ακούμε για σκάνδαλα, για διαπλοκή, για άπατες, για σήψη της δημοσίας διοίκησης. Έφτασα στο σημείο να λέω ότι δεν με ενδιαφέρει πλέον τι έγινε παρελθοντικά, σε αντίθεση με πολλούς μεγαλύτερους από εμένα. Εγώ είμαι το παρών αυτής της χωράς, είμαι σε αυτή την παραγωγική ηλικία και ώριμα πολικά σκεφτόμενη.
  • ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΝΕΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΚΑΝΤΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ, ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΛΑΟ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ, ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΣΕ ΕΣΑΣ! (μπορείτε;)
36 χρόνια λόγια, λόγια, λόγια, λόγια...
  • ΦΤΑΝΟΥΝ ΤΑ ΛΟΓΙΑ, ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΤΕ ΤΟ ΛΟΓΟ ΣΑΣ ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ !
  • ΑΠΟΔΩΣΤΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΑΠΟΔΩΣΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ !
  • ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ, ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
Αυτό που ξέρω να πω είναι ότι σας ψηφίζουμε να μας εκπροσωπείτε και να λαμβάνετε τις καλύτερες δυνατές αποφάσεις για το ΛΑΟ!
ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΤΟ ΛΑΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΤΟ ΛΑΟ, ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ !
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟ ΣΑΣ ! ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ. ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΕΚΕΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ τα πιθανά όποια προσωπικά συμφέροντα και να οικειοποιείστε την εξουσία
  • ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΑΥΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΠΡΑΞΗ
Άπαντες ανά την ελληνική επικράτεια σας επικρίνουν, δεν σημαίνει αυτό κάτι για εσάς;
Δεν είστε κύριοι ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, Αριστερά, είστε όλοι έλληνες, είστε όλοι εκεί για έναν κοινό σκοπό, για την ΕΛΛΑΔΑ, για τον ΕΛΛΗΝΑ!
  • ΚΥΡΙΟΙ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ, ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΑΣ, ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΛΑΟ, ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΟΔΗΓΕΙΤΕ! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙΤΕ !
Τα νέα οικονομικά μετρά που ήρθαν και αυτά τα οποία πιθανόν θα έρθουν δεν με θίγουν μονό οικονομικά, με θίγουν σαν άνθρωπο, θίγουν την αξιοπρέπεια μου, θίγουν τη δυνατότητα να ζήσω ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ!
Δεν ζητώ να γίνω πλούσιος, ποτέ δεν επιδίωξα να γίνω πλούσιος, ότι θέλω και εγώ όπως και εκατοντάδες‐χιλιάδες έλληνες πολίτες είναι να μπορούμε να ζούμε την καθημερινότητα μας, ευτυχισμένοι, χαρούμενοι
  • ΜΗΝ ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΖΗΣΩ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ,
  • ΜΗΝ ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ
  • ΜΗΝ ΣΤΕΡΕΙΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ
  • ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΖΗΤΙΑΝΟΣ, ΟΥΤΕ ΕΓΩ, ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΖΗΤΙΑΝΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΩΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΜΙΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ!
Αρχές της δεκαετίας του ΄80 ο Παπακωνσταντίνου τραγουδούσε "...φοβάμαι όλα αυτά τα οποία θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα..." πόσο επίκαιρο ακούγετε αυτό σήμερα ΑΝ η δημοκρατία που βιώνω είναι αυτή, να λαμβάνονται αποφάσεις που να με θίγουν κατά αυτό τον τρόπο προτιμώ να γυρίσουμε σε μια δημοκρατική κατάσταση, όπως στην αρχαία Αθηνά, όπου ΟΛΟΙ οι πολίτες μαζεύονταν και αποφάσισαν από κοινού για το μέλλον της πόλης τους.
Σε όλους εσάς τους 300 της βουλής θα ήθελα να σας πω και να κλείσω , εμένα μπορεί να μην σκέφτεστε και να μην με λογαριάζετε, σκεφτείτε το παιδί μου, τα παιδιά όλων των ελλήνων πολιτών, το αύριο αυτής της χωράς!
Εγώ τα βράδια δεν μπορώ να κοιμηθώ εσείς;
Ευχαριστώ που με ακούσατε
Μετά Τιμής
Καλαμπούνιας Αθανάσιος
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: